No 1 (2006)

Table of Contents

SOME ASPECTS OF SPA TOURIST MARKET SEGMENTATION (A Closer Look at the Case Study on Shipkovo Village Experience, Bulgaria) PDF
Vanya Kuzdova BANABAKOVA 5-8
MANAGEMENT OF TOURIST COMPANIES ON THE MODERN TOURIST MARKET PDF
Slobodan CEROVIĆ 9-16
ECHIPELE DE LUCRU AUTOCOORDONATE O SOLUŢIE MODERNĂ DE ORGANIZARE A UNITĂŢILOR OPERATIVE DIN INDUSTRIA OSPITALITĂŢII PDF
Radu EMILIAN, Dragoş VASILE 17-20
STRATEGIA DE NEANGAJARE FINANCIARĂ A MARILOR LANŢURI HOTELIERE PDF
Nicolae LUPU, Gabriela ŢIGU 21-23
UTILIZAREA TEHNOLOGIILOR INFORMAŢIEI ÎN FUNDAMENTAREA DECIZIILOR PRIVIND PROIECTELE COMPLEXE DIN DOMENIUL TURISMULUI ÎN CONDIŢII DE RISC PDF
Marian ZAHARIA 24-29
MARKETINGUL INTERN – ABORDARE ALTERNATIVĂ A RESURSELOR UMANE ÎN TURISM PDF
Claudia-Elena ŢUCLEA 30-37
IMAGINEA URBANĂ ŞI ROLUL SĂU ÎN TURISMUL DE AFACERI PDF
Ruxandra Irina POPESCU 38-42
ECOTURISMUL – MODEL DE VALORIFICARE DURABILĂ A RESURSELOR TURISTICE PDF
Carmen BOGHEAN, Florin BOGHEAN 43-47
PRIORITĂŢI ALE TURISMULUI RURAL ROMÂNESC PDF
Iulian CONDRATOV 48-51
CONSIDERAŢII PRIVIND IMPACTUL INTERNETULUI ASUPRA DEZVOLTĂRII ŞI PROMOVĂRII TURISMULUI PDF
Adrian Liviu SCUTARIU 52-55
PARTICULARITĂŢILE MANAGEMENTULUI FIRMELOR DE TURISM ŞI SERVICII ŞI PRINCIPALELE TENDINŢE ÎN TURISMUL INTERN ŞI INTERNAŢIONAL PDF
Simona BUTA 56-60


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.

ISSN: 1844-2994