STRATEGIA DE NEANGAJARE FINANCIARĂ A MARILOR LANŢURI HOTELIERE
Abstract
Keywords
References
Cazes Georges, (1989) - Les nouvelles colonies de vacances? Le tourisme international à la conquête du Tiers Monde, Edition L'Harmattan, Paris
Cliquet Gérard, (2002) - Les réseaux franchise-succursalisme: apports de la littérature et implications pour le marketing des réseaux de points de vente, în "Recherche et Applications en Marketing", vol. 17, nr. 1
López Eva, (2005) Los resultados de Accor mejoran tras dos años de retroceso, în "Editur", nr. 2349-2350, 18-25 martie 2005
InterContinental renunţă la britanici, în "Turism Club", nr. 91, aprilie 2005
Strauss Karyn, Scoviak Mary, (2005) - Hotels' 325 ranking reveals biggest chains still growing by leaps and bounds, în "Hotels", iulie 2005
La estrategia de desinvertir en hoteles, în "Editur", nr. 2363, 24 iunie 2005
La franquicia gana peso en la hostelería española, în "Editur", nr. 2361, 10 iunie 2005
Lanţurile hoteliere ungare mizează pe piaţa românească, în "Ziarul Financiar", 10 octombrie 2002
Le Club Med rationalise son patrimoine immobilier, în "Les Echos", 13 aprilie 1995
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.