ASPECTE REFERITOARE LA MEDIUL EXTERN AL FIRMEI DIN DOMENIUL TURISMULUI ŞI PRINCIPALELE DESTINAŢII TURISTICE DIN ROMÂNIA
Abstract
Keywords
References
Băcanu, B., (2000) - Management strategic, Editura Teora, București
Căprărescu, Gheorghiţa, (2005) – Managementul strategic al firmei de comerţ şi turism, Editura Rosetti, Bucureşti
Durand, R.,( 2003) - Guide du management strategique, Dunod, Paris
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, Autoritatea Naţională pentru Turism, Programul German de Promovare Economică şi Ocupare a Forţei de Muncă (coordonatori), autori: Winfried Hildebrandt, Markus Maurin, Carmen Chaşovschi - Centrul de informare turistică – Ghid
practic, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2004
Petrescu, Ion, (2004) – Management european, Editura Expert, Bucureşti
Stavarache, G.- Ce trebuie să facem pentru a nu pierde turişti, Ziarul financiar, 3.09.2004
Vass, A., (2004) - Evaluarea performanţelor naţionale şi sectoriale ale comerţul exterior al României, Economica, I.R.L.I. anul XIII nr. 3
Zaman, G., (2004) - Pregătirea firmelor româneşti pentru aderarea la UE, Eeconomica, I.R.L.I. anul XIII nr. 3.
* * * Anuarul statistic al României, 2003
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.