NIVELURI ALE STRATEGIEI DE PROMOVARE A TURISMULUI
Abstract
Keywords
References
Bran F., Manole V., (1997) - Specificul marketingului turistic, Tribuna Economică, nr. 22.
Brătucu, G., Dima, D.(coord.), (2002) - Marketing în turism, Editura Psihomedia, Sibiu.
Bucur Sabo, M., (1998) - Marketing turistic, Universitatea „Spiru Haret", Bucureşti.
Cătoiu I., Teodorescu N., (1997) - Comportamentul consumatorului, Editura Economică, Bucureşti;
Cătoiu I., (1999) - Metode şi tehnici utilizate în cercetările de marketing. Aplicaţii, Editura Uranus, Bucureşti;
Cosmesu I., (1998) - Turismul - fenomen complex contemporan, Editura Economică, Bucureşti;
Demetrescu M.C., (1982) - Analiza sistemelor de marketing, Editura Ştiinţifică şi Pedagogică, Bucureşti;
Dumitrescu L., (1998) - Marketingul serviciilor, Editura Imago, Bucureşti;
Drăgan J.C., Demetrescu M.C., (1998) - Noul marketing în mileniul III, Editura Europa Nova, Bucureşti;
Erdeli, G., Istrate, L, (1996) - Potenţialul turistic al României, Editura Universităţii din Bucureşti.
Florescu C., (1996) - Marketing, Editura Marketer, Bucureşti, 19927. Foyos-Sola Ed. - Tourism policy: a mid summer night's dream în Tourism Management, vol. 17, nr.6, Ed. Pergammon, Londra
Gafencu Zaiţ A., (1996) - Introducere în marketingul serviciilor, Editura Universităţii Al. I. Cuza", Iaşi.
Gherasim T., Gherasim D., (1999) - Marketingul turistic, Editura Economică, Bucureşti;
Hunziker W., (1972) - Le tourisme - caracteristiques principales, Berne.
Ispas, A,, Petrache, D., Brătucu, G., (1999) - Marketing turistic, Editura Infomarket Braşov.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.