Media - the most important means of communication in tourism
Abstract
Keywords
References
Coman, Mihai, (2014) Introducere în sistemul mass-media, Polirom, Iași,
Marcenac L., Milon, A., Serge-Henri S., (2006) Strategii publicitare: de la studiul de marketing la alegerea diferitelor media, Polirom, Iași, 2006
Grenna Lucia (World Bank), Hilbruner Roberta (USAID), Santi Emanuele (World Bank), Scuppa Gianmarco (World Bank), Vereczi Gabor (UNWTO), (2006) Communication and SustainableTourism, www.devcomm-congress.org, 2006
Nedelea Alexandru Mircea (2014) Turism. Teorie si Practica, Casa Cărții de Știință;
Nedelea, Al.M. (coord.) 2010 Comparative Tourism Marketing Case Studies, Abhijeet Publications, Delhi, India;
Nedelea, Al.M. (coord.) (2008) Tourism Marketing, Derc Publishing House, Tewksbury, Massachusetts, USA;
Petr, Ch., Marketingul turismului, Editura C.H. Beck, București, 2011
Roșca R. E., Marketing și Management în Turism, I.P.I. Bucovina, Câmpulung Moldovenesc, 2001
Sandu, Petru, Marketing în turism și servicii, Editura Universității din Suceava, Suceava, 1998
tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.