RESEARCH ON TOURISM DESTINATIONS MARKETING FROM THE PUBLIC RELATIONS’ PERSPECTIVE
Abstract
Keywords
References
Brassington, F., Pettitt, S. (2006) Principles of marketing 4th Edition, Pearson: Harlow, Essex.
Chaşovschi, C., (coord.) (2006) Cultural tourism in North Eastern of Romania – Places of spirit, Editura didactică şi pedagogică, Bucureşti.
Kerin, R., Hartley, S., Rudelius, W. (2001) Marketing: The Core. 4th Edition, McGraw Hill Publishing.
Kotler, Ph., Keller, L. (2008) Managementul marketingului. Editia a V-a, Editura Teora.
Kotler Ph. (2003) Marketing de la A la Z . Editura Codecs.
Kurtz, D. (2010). Contemporary Marketing Mason, OH: South-Western Cengage Learning.
Nedelea, A.M. (2010) Politici moderne în marketingul turistic. Tipo Moldova, Iași.
Nedelea, A. M. (2003a) Politici de marketing în turism. Editura Economică, București.
Nedelea, A. M. (2003a) Piața turistică. Editura didactică și pedagogică, București.
Needham, D. (1996). Business for Higher Awards. Oxford, England: Heinemann.
Nicolescu, E. (1975) Marketingul în turism. Editura Sport-turism, București.
http://www.monitorulsv.ro/Local/2012-10-10/26-de-asociatii-de-turism-din-Romania-vor-fi-prezente-la-Targul-de-Turism-al-Bucovinei retrieved on 11th of October, 2012.
http://www.unwto.org/tourism&mdgsezine/ retrieved on 21th of October, 2012.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.